VÝMENA ALEBO VRÁTENIE - DODRŽIAVAJTE NASLEDUJÚCE POSTUPY:

 

Kontaktujte Nás mailom na emailovú adresu: mobilfon.shop@gmail.com a uveďte vaše číslo objednávky a či chcete tovar vrátiť alebo vymeniť.

Tovar zakúpený v našom internetovom obchode môžete vymeniť alebo vrátiť bez udania dôvodu do 30 dní odo dňa prevzatia objednávky.

  • V prípade ak si želáte tovar vymeniť: 

Odošlite nám tovar klasicky poštou na adresu nášho skladu:

SMARTINO s.r.o.

Okrajová 33

08005 Prešov

Následne nám emailom zašlite číslo produktu za ktoré si želáte tovar z Vašej objednávky vymeniť. Tovar Vám bude následne vymenený a odoslaný na Vami vybraný spôsob dopravy. TOVAR NA VÝMENU ZASIELAJTE BEZ DOBIERKY.

  • V prípade ak si želáte tovar vrátiť: 

Stiahnite si a vyplňte formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy a vložte ho do balíčka ktorý nám odošlete alebo nám ho zašlite mailom na: mobilfon.shop@gmail.com

Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy si stiahnete tu: FORMULÁR

V prípade ak chcete odstúpiť od kúpnej zmluvy tovar odošlite poštou na adresu nášho skladu:

SMARTINO s.r.o.

Okrajová 33

08005 Prešov

na vrátenie peňazí stačí vyplniť tento formulár a odoslať tovar ktorý chcete vrátiť na našu adresu.

Následne nás kontaktujte mailom mobilfon.shop@gmail.com ak ste balík odoslali. Balík posielajte BEZ DOBIERKY, peniaze Vám budú vrátene prevodom na Vami uvedený bankový účet.

 

REKLAMÁCIA TOVARU

Ak počas používania tovaru dôjde k poškodeniu alebo poruche atď., poškodený tovar podlieha záručnej dobe 24 mesiacov odo dňa doručenia objednávky. Na všetok tovar ktorý sa predáva na našom internetovom obchode je záruka platná rovnako a máte plné právo poškodený tovar vymeniť, alebo môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť a požadovať vrátenie kúpnej ceny. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z neodborného používania produktov, chybnej manipulácie a znečistenia. na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.

Kontaktujte naše reklamačne oddelenie na mobilfon.shop@gmail.com kde uveďte vaše číslo objednávky a popíšte o akú chybu sa jedná. Následne vám po posúdení reklamačného oddelenia bude odpovedané čí vám pošleme nový tovar alebo bude potrebné aby ste nám tovar odoslali na našu adresu na podrobnejšie posúdenie uplatnenia reklamácie.

 

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

Nákupný košík

Vaš košík je prázdny.

Vráťte sa do obchodu